Kontakt & F.A.Q.

 

BUTIKKERNE

København
Run For Cover, Glentevej 47, 1. th, 2400 København NV

Tlf: 7199 9050

F.A.Q.

Dette er nogle af de mest spurgte spørgsmål og svarene herpå. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, så bruge formularen herunder.
Vi besvarer IKKE mails, hvis svaret på dit spørgsmål står herunder.

Kontakt os:

Kontakt

 
 

Hvad er mit tracking nr?

Vi beklager at du ikke kan se dit tracking nr i din ordrebekræftelse, vi arbejder på at det skal komme. Vi anbefaler at du lige giver din pakke nogle dage om at komme frem, inden du rykker for et nummer. Husk at tjekke om du har bestilt varen hjem til dig selv, eller til en pakkeshop.Hvis du skal have et tracking nr så skal du have fat i vores lager. Tlf 6160 0436.
 

Hvad koster porto?

Du kan se vores porto-priser her.
 

Får I denne vare fra Screwed eller Alis igen?

Begge mærker er limited edition og de laver ofte ikke den samme style 2 gange. Du er velkommen til at skrive dig op til varen, men vi kan desværre ikke udtale os om hvorvidt den kommer igen.

 

Skal jeg oprette en brugerprofil for at handle?

Nej. Man kan sagtens handle uden en brugerprofil. En brugerprofil giver dig dog mulighed for at slippe for at indtaste din adresse, hver gang du handler.
 
 

Hvilken størrelse skal jeg bruge?

Hvis der er mål på den pågældende vare så anbefaler vi at du prøver at måle noget af dit eget tøj til sammenligning. Vi måler tøjet når det ligger fladt.
 
 

Hvordan ombytter jeg varer?

Hvis du har købt en vare der skal byttes kan du gøre dette indenfor 14 dage. Husk at vedlægge en kopi af din bestilling så vi kan se hvem der har returneret varen, samt husk at skrive om du vil have pengene tilbage, til-gode-bevis eller ombyttet varen til en anden. BEMÆRK at varen skal være i samme stand som da den blev leveret. Varer der lugter af røg, er fyldt med dyrehår o.lign. byttes ikke.